Beosztás
óvónő
Szak
óvónő

Németh Éva vagyok: feleség, édesanya, a Kamilla csoport óvónője.

Székesfehérváron óvónőképző szakközépiskolát végeztem. Innen kerültem Kecsemétre a Tanítóképző Főiskolára, ahol óvodapedagógus diplomát szereztem 1987-ben.

Itt ismerkedtem meg férjemmel,akiért 1989-ben Kecskemétre költöztem. Midketten felnőttként fordultunk Isten felé, s lettünk a katolikus egyház tagja.

15 évig egy állami óvodában dolgoztam. Ez idő alatt az Oktatási Minisztérium kétszer újította meg az óvodai nevelési programot egyre inkább a gyermekek életkori sajátosságaihoz igazodva. A változtatások hatékonyságát megtapasztalva kezdtem el érdeklődni a gyermekpszichológia és az alternatív pedagógiák iránt. Azt kutattam,hogy hogyan lehet minél inkább egész-ségesebb személyiséget megalapozni óvodás korban.  

2003-tól elvégeztem egy három éves posztgraduális pedagógus továbbképzést, mellyel lehetőségem nyílt egy alternatív pedagógiai módszereket alkalmazó óvodában dolgozni. Megtanultam ez idő alatt,hogy minden gyermekre egyéniségként tekintsek,és hogy hogyan lehet új módszerekkel és a művészeti tevékenységek komplex alkalmazásával iskolára felkészíteni. 8 év után hitbeli különbségek miatt jöttem el ebből az intézményből.

Családi napköziben dolgoztam ezután, ahol már 2 éves kortól fogadtunk gyermekeket. Itt az óvodaérettség kialakulásának elősegítésében szereztem tapasztalatot.

Ekkor már erős vágyként élt bennem,hogy katolikus óvodában dolgozhassak,ahol azt az erkölcsi és közösségi értékrendet éljük és gyakoroljuk a gyerekekkel, ami az emberséges élethez elengedhetetlenül szükséges. Megtapasztaltam azt is munkám és életem során,hogy mindennek az alapja és forrása: Isten szeretete.

2013-ban nagy örömmel csatlakoztam a Szent Imre katolikus Óvoda kollektívájához,majd 2014 szeptemberétől a Piarista rend által épített és vezetett óvodához.

Legfőbb célom,hogy a gyerekek lelkében egészen korán elültethessem az isteni szeretetet és egy stabil,emberséges értékrend alapjait. Reális önértékelésük legyen, s a tudás megszerzésének  és képességeik fejlődésének vágyával lépjenek az iskolába.