2015. 04. 30.

A Támop 3.1.4/12/2-2012-0223 támogatásával a 7a. osztály diákjai túratáborban vettek részt az Aggteleki-karszt területén április 26-27-én.

Vasárnap reggel indultunk a hosszú útra. Első állomásunk Miskolcon volt, a Diósgyőri Várat tekintettük meg. A tavalyi évben egyedülálló módon szinte teljesen felépítették a várat és most úgy néz ki, mint Nagy Lajos korában. Egy korhű ruhába öltözött hölgy vezetett végig a vár termeiben, majd egy bemutatót láttunk a lovagkorról, öltözékükről és fegyvereikről.

Innen Lillafüredre indultunk, ahol nagy sétát tettünk a függőkertekben, József Attila szobra előtt elénekeltük a Születésnapomra című vers feldolgozását.

Az esti órákban értünk szállásunkhoz Jósvafőre. A vacsora után esti túrára indultunk, hogy felfedezzük a környéket.

Másnap a finom reggeli után két barlanglátogatást is beterveztünk, és a felszínen is túráztunk. Remek időnk volt, mindenki jól érezte magát

A túratábor levezetésében Mogyorósné Bálind Anikó tanárnő volt segítségem.

Kecskemét, 2015. április 29.                          Zöldi-Kovácsné Korompai Mónika