2015. 05. 20.

A 11. b osztály diákjai május 15-17.-e között évfolyam túratáboron vettek részt a Velencei -tó környékén.

Első nap tókerülő kerékpártúrán vettünk részt, mely során meglátogattuk a Dinnyési Várparkot, illetve a Pákozdi Emlékparkot is.

A túrától megfáradva, elfoglaltuk szállásunkat Velencén, majd a vacsorától felélénkülve a diákok fociztak, röplabdáztak sötétedésig.

Szombat reggel Marosvásárra utaztunk, hogy megnézzük a Beethoven kiállítást a Brunszvik-kastélyban, majd a varázslatos angolparkban gyűjtöttünk erőt az előttünk álló túrához. A Sukoró körtúra útvonala alacsony hegyek és szép völgyek között vezetett. A táborhelyre visszatérve közös főzés következett, az estét beszélgetéssel, kártyázással töltöttük.

A harmadik nap reggelén, miután szentmisén vettünk részt a Kalazanczi Szent József templomban, sárkányhajózni indultunk. Az evezés fáradalmait egy finom pizzával enyhítettük, majd egy kitérőt tettünk a Visegrádi bobpályára mielőtt hazaindultunk volna.

A felejthetetlen túratáborban az osztály 31 diákja vett részt.Dr. Acél Zsolt tanár úr kísért el minket, amit ezúton is köszönünk neki.

A program a TÁMOP 3.1.4-12/2-2012-0223 pályázat támogatásával valósult meg.