2014. 06. 20.

A felső tagozatos diákok 2014. június 16-18-ig természetjáró táborban vettek részt Esztergomban. Az első napon először a Dera-patak vadregényes szurdokvölgyében tettünk egy könnyű bevezető túrát, majd Dobogókőről Pilisszentlélekre gyalogoltunk egy meredek, nehéz terepen. Másnap a Kökörcsin Erdei Iskolában természetismereti foglalkozáson vettünk részt, majd Péliföldszentkeresztre utaztunk. Itt végigjártuk a keresztutat, a lurdi barlangnál ittunk a jóízű forrásból. Továbbhaladva az Öreg-kő lábánál pihentünk meg. A bátrabbak felmásztak a meredek lépcsőn is. Esztergomba érkezve átsétáltunk a Mária-Valéria-hídon Párkányba. A harmadik napon délelőtt Esztergomban sétáltunk. Megtekintettük a bazilikát az altemplomtól a kupoláig. Rövid pihenő után meredek úton kapaszkodtunk fel a Vaskapuhoz. Onnan gyönyörű kilátás nyílt a városra és a környező tájra. A tábor lezárása után busszal indultunk haza, ahol már izgatottan vártak ránk a szülők.

A program a Támop 3.1.4-12/2-2012-0223 támogatásával valósult meg.